Onze Visie

Effectieve Communicatie

.

De beste marketing is laten zien wie je bent. Met een campagne meteen de aandacht weten te trekken en meteen resultaten boeken. Communicatie die een glimlach tovert en vanuit het hart komt. Eb & Vloed Communicatie zorgt voor simpele, sterke en energieke ideeën. We werken altijd aan nieuwe manieren en ideeën om mensen te verrassen. Net als de zee; Fris, Slim en innovatief. Nog belangrijker, effectieve communicatie die niet onopgemerkt voorbij zullen gaan. Voor merken, producten en mensen. Wat de uitdaging ook is.

 

Originaliteit

Wij geloven in inspiratie. Originaliteit draait om interne motivatie. Wat drijft mij? En daar vind je je ideeën. Het kost veel tijd en energie om origineel te zijn. Daardoor vinden we wel het hart om een goed verhaal te vertellen, wat mensen raakt.

 

Kernwaarden

Marketing draait om waarden. De wereld is gecompliceerd en lawaaierig. Je krijgt niet echt de kans dat mensen iets van je onthouden. Dus je moet heel duidelijk zijn in wat je wil dat mensen van je onthouden, van je weten. Zelfs grote merken moeten blijven investeren in zichzelf om relevantie en vitaal te blijven. Jouw klanten moeten weten wie je bent en wat is het waar je voor staat. Waar pas jij in deze wereld.  Je moet een manier vinden om dat te communiceren.

 

De drie elementen van effectieve communicatie

Relevantie, empathie en betrokkenheid zijn drie onderdelen die nauw met elkaar samenhangen en elkaar versterken. Samen vormen ze het fundament van effectieve communicatie.

Relevant

Communicatie moet belangrijk zijn voor mensen. Ervoor zorgen dat dat wat je wil vertellen en overbrengen dat het mensen aanspreekt.

Empathie

Mensen moeten je lief en leuk vinden. Sympathieke bedrijven of personen communiceren effectiever naar hun doelgroep toe.

Betrokkenheid

Uiteindelijk moeten mensen en bedrijven naar jou toe komen. Ze moeten je willen. Het opbouwen van een achterban en ze betrekken bij je organisatie is net zo belangrijk als relevantie en empathie.